the crew


Known as : Marsha
Location : Wine Babe
Activities : making people love wines ...


Known as : Denis_m
Location : Artdesign by ...
Activities : Spreading Arts 'n Music all over the place ...


Known as : boro
Location : le bac à sable
Activities : merely undefined ...

12 commentaires:

marsha a dit…

Alors, la famille est née !

marsha a dit…

Hey, you. I'm talking to you. You, the one not drinking the wine and not wearing sunglasses. I hope that we can reason together. And as a reasonable woman, I'm willing to do whatever is necessary to find a peaceful solution to this problem.

denis_m a dit…

Good Job mister Boro !

Tyrane a dit…

Hey Mister Boro ! Is this blog your initiative ? You know what ? Ici I boutonne my chemise, but sur Mybloglog I wear sunglasses ! Tu send me a chauffeur, please ?

tomas sidoli a dit…

Here's the fucking deal. I'm Don fucking Sidoli, what say you we become partners? you can fucking say no, but i wouldn't fucking advise it. you bunch of fucks!

marsha a dit…

Tyrane> Bienvenue à la famille.

marsha a dit…

hey, sidoli, do you kiss your mother with that mouth?!!

tomas sidoli a dit…

hey, marsha, leave my fucking mamma out of it! lei è veramente la piu bella de tutte le donne!

but i like you marsha, so i'm gonna make an effort to clean my mouth in your presence from now on! take that as an apology in good and doo form,

buona notte!

Luc Mandret a dit…

Vous êtes fou ...

boronali a dit…

Ma lancelot, t'as les lunettes sur le front, pas les yeux ... Le conseil va se réunir pour trancher ...

Anonyme a dit…

Moi aussi je veux rentrer dans la Santa familia... J'ai les lunettes, la carrure et même un doctorat mafiosi obtenu à Palerme en Sicile...

Alors le conseil c'est bon ou je fais brûler les maisons de vos mères et de vos soeurs ?

Anonyme a dit…

Au fait, comme je sais que vous êtes un conseil de bons à rien sans moi... Voici l'adresse de ma page Mybloglog :

http://www.mybloglog.com/buzz/members/Bozarblog/